Gaming Glasögon

Gaming Glasögon

Nästa steg i min karriär är att inhandla ett par riktigt bra gaming-glasögon  då jag har märkt att jag får lite ansträngda ögon när jag suttit vid datorn liiite för länge, hehe. Jag har iallafall klättrat från 1080 ELO till ca 1500 och har därmed tagit mig till Gold i overwatch, så jävla roligt! För att hoppa tillbaka till glasögonen så tror jag nog det blir ett par gunnars .. känns som det logiska valet då Dyrus använder dessa som ni kan se här – (tror någon svarade på frågan i tråden och det var nog ett par intercept fast en äldre modell .. tror jag!)

Nåväl, här har ni min kanal och min sista video

som ni ser så har jag blivit ganska bra på tracer .. men det krävs en hel del mer träning om jag ska bli RIKTIGT bra. Jag har förutom spelglasögon önskat mig en datastol, en ny mus samt ett nytt grafikkort så jag kan spela in med bättre kvalité =/ ni kanske märker att jag får FPS dropps som fan i i videon!! Sorry för det, som sagt så ska jag fixa till det så fort som möjligt.

Vilken champion vill ni att jag ska lira i nästa video? Skriv gärna en rad här så jag vet hur ni tänker! Och som alltid, tack för att ni tog er tid att läsa 🙂

Leave a Reply

